reklama

Denník z Antarktídy - Pád do trhliny

Velmi zla viditelnost a dva pady do trhliny prinutili Petra bivakovat.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

GPS pos: S71 37, 14,, E10 47, 55,,

Rano som mal velmi zlu viditelnost, vial vychodny vietor a teplota bola - 10C. V tejto zlej viditelnosti som stupal smerom hore, i ked som nevedel kam. Pohyboval som sa v trhlinovom pasme. V priebehu rana som dva krat spadol do trhlin.

Prvy krat sa to stalo pocas vystupu, po pade som zostal vysiet na saniach. Druhy krat ma zachranili palicky pomocou ktorych som sa vysplhal hore.

Zla viditelnost a pady boli pre mna signalom na okamzite zabivakovanie. Bol som nuteny postavit stan na ladovej kryhe, stan bol obklopeny trhlinamy. Rozhodol som sa cakat na lepsie pocasie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Peto

Peter Valušiak

Peter Valušiak

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Polárnik, extrémista. Dňa 1. novembra 2008 sa Peter vybral na sólový prechod naprieč Antarktídou bez vonkajšej podpory, použitia kitu a zásobovania. Zoznam autorových rubrík:  MAPAVIDEOVÝBAVADENNÍK

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu