reklama

Denník z Antarktídy - Hrozna kosa

Cely den hrozna kosa. Vecer krasny zapad Slnka

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

GPS pos: S71 19, 49,, E11 02, 54,

Mal som pomerne chladne rano s teplotou -18 C, fukal mierny, neprijemny vetrik. Cely den mi bola hrozna kosa, vecer teplota klesla na -25 C. Cely den som len dufal, ze smer ktory mam je ok. Tie mapy su naozaj len orientacne...je tu mnozstvo nunatakov, ktore treba obchadzat kvoli trhlinam.

Vecer som nafilmoval prekrasny zapad slnka, ale ked zaslo slnko tak som sa radsej na teplomer ani nepozrel. Poslednu hodinovku som skratil, mal som toho uz dost. Ale inac je tu pekne

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Peto

Obrázok blogu

Peter Valušiak

Peter Valušiak

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Polárnik, extrémista. Dňa 1. novembra 2008 sa Peter vybral na sólový prechod naprieč Antarktídou bez vonkajšej podpory, použitia kitu a zásobovania. Zoznam autorových rubrík:  MAPAVIDEOVÝBAVADENNÍK

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu